تبلیغات در اینترنتclose
روش-های کاربردی-تبلیغات-دیجیتال-برای-معرفی-بهتر-کسب‌-و-کار
English
Arabic
Turkey
زمان جاری : دوشنبه 30 مهر 1397 - 3:53 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :


جذب مدیر فعال.کلیک کنید

کانال ترک گناه و خودسازی در تلگرام
اینستاگرام خودسازی



تعداد بازدید 13
نویسنده پیام
siavash82ir آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 15 /7 /1397
روش-های کاربردی-تبلیغات-دیجیتال-برای-معرفی-بهتر-کسب‌-و-کار
تبلیغات دیجیتال یکی از اهداف بزرگ و مهمی است که استارتاپ ها
در شروع کار خود به آن توجه ویژه ای دارند. علاوه بر این که موضوع تبلیغات
دیجیتال به طور کلی مورد توجه استارتاپ ها است، ایجاد آن با کم ترین هزینه
هم جزو برنامه های اصلی استارتاپ ها به حساب می آید.



شبکه های اجتماعی
نقش مهمی در ارتقای یک کسب و کار ایفا می کنند و قادر به ارائه خدمات
وسیعی در این زمینه هستند. با توجه به این که دیجیتالی کردن برنامه ها و
اهداف مختلف در زمینه بازاریابی مزایای ویژه ای به همراه دارد، بازاریابی
دیجیتال در شبکه های اجتماعی مختلف بسیار قابل توجه قرار گرفته است.
تغییرات جدید ایجاد شده در زمینه تبلیغات، گسترش روش های جدید برای ارائه
تبلیغات دیجیتال، تکامل تجارت های مختلف با استفاده از بازاریابی دیجیتال،
همه و همه عواملی هستند که نشان دهنده اهمیت ویژه و تاثیرگذاری بالای
تبلیغات دیجیتال روی کسب و کارهای مختلف هستند.



به همین منظور در این مقاله به
بررسی جدیدترین روش های تبلیغاتی و تاثیرگذارترین پلت فرم های تبلیغات
دیجیتال پرداخته ایم. شاید علاقمند باشید که اطلاعات بیش تری در خصوص روش
های مختلف و جدید بازاریابی دیجیتال و راه های استفاده از آن ها جمع آوری کنید، پس پیشنهاد می کنیم که خواندن این مقاله را ادامه دهید.



 








انواع پلتفرم های تبلیغات دیجیتال



تبلیغات دیجیتالی یکی از راه های
سودمند و فوق العاده تاثیرگذار بر توسعه یک کسب و کار تازه است. این روزها
دیگر همه اقشار مردم در هر سن و موقعیتی به اینترنت دسترسی دارند و شاید
درصد مواجهه آن ها با یک تبلیغ دیجیتالی بسیار بیش تر از احتمال روبرو
شدنشان با یک تبلیغ محیطی باشد. البته تبلیغات دیجیتالی انواع مختلفی دارد
که در ادامه به ۸ مورد از جدیدترین آن ها اشاره می کنیم.



 



تبلیغات دیجیتال در موبایل



در دنیای امروزی دسترسی به صفحات
موبایل امری اجتناب ناپذیر است. چه بخواهیم یا نه، روزانه چند ده یا شاید
چند صد بار از طریق صفحات موبایل خود با دنیای خارج از دنیای اطرافمان در
ارتباط هستیم؛ بنابراین آژانس های تبلیغاتی می توانند از این امکان برای
برقراری ارتباط با مردم مختلف و تحت تاثیر قرار دادن آن ها بهره گیرند و به
توسعه و کسب درآمد بیش تر استارتاپ ها یاری رسانند.



 



 



ویدیوهای تبلیغاتی کم حجم در صفحات وب سایت ها



ویدیوها و فیلم های کوتاه و کم
حجم تبلیغاتی که بعضی اوقات در کنار برخی از وب سایت های پرطرفدار پخش می
شوند و ناخودآگاه توجه ما را به خود جلب می کنند، نمونه ای جدید و
تاثیرگذار از روش های جدید تبلیغات دیجیتال به حساب می آید. استفاده از این
ویدیوهای تبلیغاتی، که اصطلاحا به آن ها ویدیوهای Outstream گفته می شود،
رو به افزایش است و راهی برای از بین بردن فاصله بین کاربران و صاحبان یک
کسب و کار است.



 






 



تبلیغات دیجیتال از طریق اپراتورهای تلفن همراه



همان قدری که اپراتورهای تلفن
همراه در حال افزایش است، امکان تبلیغات دیجیتال به کمک آن ها هم گسترش
یافته است. در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر تلفن همراه در سرتاسر دنیا
وجود دارد و تبلیغات پیامکی و تماسی نفوذ بالایی در بین کاربران
اپراتورهای مختلف دارد. البته برای برخی از افراد این گونه تبلیغات
آزاردهنده و مزاحم است؛ بنابراین بهتر است از این روش به اندازه و در
شرایطی خاص و ویژه برای معرفی استارتاپ خود استفاده کنیم.

یکشنبه 15 مهر 1397 - 12:59
نقل قول این ارسال در پاسخ تشکر گزارش این ارسال به یک مدیر





X بستن تبلیغات



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

[AD]

لینک های ویژه