تبلیغات در اینترنتclose
تفاوت طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی
English
Arabic
Turkey
زمان جاری : جمعه 23 آذر 1397 - 7:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :


جذب مدیر فعال.کلیک کنید

کانال ترک گناه و خودسازی در تلگرام
اینستاگرام خودسازی



تعداد بازدید 40
نویسنده پیام
razavinpco آفلاین



ارسال‌ها : 5
عضویت: 4 /7 /1397
تفاوت طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی
تفاوت طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی
 طراحی سایت  طراحی وب سایت  طراحی سایت تهران

با بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی موتور جستجوگر طراحی سایت آیا تفاوت بین هر دو تکنیک وجود دارد؟ بدتر از همه، هر دو اصطلاح اغلب به واسطه کارشناسان صنعت در نظر گرفته می شوند. مهم است که توجه داشته باشیم که هر روش متفاوت است و در این مقاله امیدوارم دقیقا مشخص شود تفاوت های اساسی چیست. تعریف بازاریابی موتور جستجو بازاریابی موتور جستجو یا ، طراحی سایت به طورعمده به تبلیغات متن می پردازد که در بالای صفحه یا در سمت راست طراحی سایت نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. این لینک های تبلیغاتی عمدتا از و یاهو خریداری شده است. سپس آنها این تبلیغات را در شبکه تبلیغاتی ثانویه خود نیز منتشر می کنند. به عنوان مثال نمایش طراحی سایت می باشد.

 



 

تبلیغات در طراحی سایت

تبلیغات طراحی سایت عبارتند ازبه این معنی که برای هر زمانی که کسی روی تبلیغات خود کلیک می کند، پرداخت می کنید. دنباله رتبه بندی توسط عوامل مختلفی از قبیل قیمت بالای قیمت تعیین می شود و در مورد گوگل، ترکیبی پیچیده تر از کلیک به مخلوط است. اساسا در گوگل، کلیک های کمتر در تبلیغات شما، بیشتر شما مجبور به پرداخت یا رتبه بندی خود در طراحی سایت را کاهش می دهد. این به این دلیل است که در سیستم رتبه بندی گوگل، تبلیغات مورد توجه بسیار را باید با قیمت های پایین تر و رتبه بندی بهتر به دست آورد. در سیستم ، رتبه بندی های تبلیغاتی صرفا بر اساس قیمت پیشنهاد می شود بنابراین از لحاظ تئوری، تبلیغ کننده با بیشترین پول در طراحی سایت برنده می شود. در بسیاری از موارد، هر دو لبه طراحی سایت لزوما بهترین موقعیت نیستند. اغلب اوقات متوجه می شوید که موقعیت مطلوب هستند زیرا شما همیشه به میزان بسیار پایین کلیک می کنید. به گفته ی بسیاری از خوانندگان، زمانی که آنها به آگهی خود رسیدند، احتمالا قیمت خرید و یا انجام مطالعات مقایسه با طراحی سایت های رقابتی خود را در بر دارد. همچنین شامل هر تبلیغ بنر و یا آگهی قرار دادن تبلیغات در سایت های مربوط به مقامات. بنابراین هزینه ماهانه مسطح یا هزینه هر برداشت را بپردازید. ترافیک طراحی سایت از این آگهی ها بالا می رود اما نرخ تبدیل قابل بحث است.

 



 

بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت



به طور خلاصه، شکل بسیار بازاریابی بازاریابی است به این معنی که شما کنترل کامل بر بودجه، کلمات کلیدی و طراحی سایت هایی که می خواهید در آن هدف قرار گیرید. تعریف بهینه سازی موتور جستجو در طراحی سایت بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها به بهبود طراحی سایت های رتبه بندی طبیعی و ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو اشاره دارد. این روش ارزان تر اغلب آهسته است و طراحی سایت های جدید ممکن است برای یک سال برای رسیدن به رتبه بندی مناسب در گوگل اقدام کنند. روش های دستیابی به رتبه بندی بالا بر اساس  مولفه اصلی است که به شرح زیر است. من جزئیات بیشتری در هر جزء در یک مقاله آینده خواهم گذاشت اما کافی است بگویم اگر شما نمرات بالا در هر دو و یا در رتبه بندی رتبه طراحی سایت پس از آن ایمن فرض کنید که سایت خود را از رتبه بندی بالا لذت ببرید، و ترافیک رایگان که همراه با آن است.

این مزیت را در این حقیقت دارد که می توانید ترافیک مجاز فوری را به طراحی سایت خود برسانید. چقدر ترافیک فقط به بودجه شما وابسته است. پس چه مزایای چیست اولا اگر شما تبلیغات خود را به درستی انجام ندهید، همانطور که در مورد گوگل است، خطر سوزاندن از طریق بودجه بازاریابی خود را بسیار سریع و با داشتن نرخ تبدیل کم برای نشان دادن برای آن. اساسا، اگر برای هر فروش تبدیل شده بیشتر از محصول واقعی طراحی سایت پرداخت می کنید، چیزی جدی اشتباه است. همچنین موضوع تقلب کلیک وجود دارد. یک وضعیت که در آن یک رقیب عمدا با کلیک بر روی آگهی های خود، باعث خرابی در بودجه شما. اگر چه سیستم اصلی ادعا می کند سیستم هایی برای تشخیص تقلب روی کلیک وجود دارد، اما به نظر نمی رسد که اثبات قانع کننده ای باشد که این مسئله از طراحی سایت دیگر نیست.

 


مزایای بازاریابی اینترنتی در طراحی سایت



از سوی دیگرطراحی سایت یک رویکرد بلند مدت است و از بهترین استانداردهای طراحی وب استفاده می کند. محتوای اصلی خوب، به خوبی در بهینه سازی صفحه و یک پیاده سازی جامع پیاده سازی ساختمان معمولا بیش از اندازه برای جستجوگرها کافی است. به غیر از دستیابی به رتبه بندی خوب طراحی سایت می باشد، شما همچنین در حال ایجاد یک سایت جامع که بازدید کنندگان شما مایل به بازدید و اقامت در آن هستند. بعضی افراد، با این حال برای SEO صبر ندارند و اغلب تعجب می کنند که چرا آنقدر طول می کشد تا به خوبی رتبه بندی کنند. صادقانه بگویم، سوءاستفاده از جستجوگرها در طراحی سایت شما اغلب منجر به مجازات بهینه سازی می شود، بنابراین ضروری است که مشتری شما به طور کامل ماهیت جستجوگرها را درک کند.

همچنین مراقب افراد یا شرکتهای طراحی سایت باشید که ۱۰ رتبه بندی را به شما قول می دهند. این تضمین غیر ممکن است! هر کسی که می گوید در غیر این صورت دروغ می گوید یا از روش های زیر استفاده می کند تا امتیازات خود را تقویت کند. شما خطر داشتن طراحی سایت خود را از موتورهای جستجو ممنوع کرده اید. بهترین شرکت هایی هستند که تکنیک های بهینه سازی تمیز یا کلاه سفید را اجرا می کنند که در نهایت میزان ترافیک مجاز را به سایت شما افزایش می دهد.

 


بازاریابی محتوا در طراحی سایت



در اینجا در ما هر دو روش بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو در طراحی سایت را درک می کنیم و اجرا می کنیم. اغلب ما یک استراتژی را پیشنهاد می کنیم که جامع است. این بدان معناست که با بودجه ای که به سمت اختصاص دارد، شروع می شود. با گذشت چند ماه، شما باید افزایش ترافیک را از جستجوگرها مشاهده کنید، این امر به شما اجازه می دهد که هزینه های خود را پایین بیاورید یا بیشتر به روش SEO برای سرعت بخشیدن به روند طراحی سایت متوسل شوید. هرچند که به یاد داشته باشید که آیا جستجوگرها یا شما انتخاب می کنید، رتبه بندی دومین هدف است. هدف اولیه همیشه برای به حداکثر رساندن میزان ترافیک مرتبط و واجد شرایط در طراحی سایت شما در رابطه با بودجه بازاریابی شما است.

[font=Arial, sans-serif]طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت





















شنبه 07 مهر 1397 - 11:17
نقل قول این ارسال در پاسخ تشکر گزارش این ارسال به یک مدیر





X بستن تبلیغات



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

[AD]

لینک های ویژه